Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2004, 17:36   #6
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PFP
Ik sta volledig achter het israelische besluit om dit kopstuk van de hamas uit de weg te ruimen. Zoals de woordvoerder van sharon al zei, is deze man verantwoordelijk voor tientallen aanslagen met honderden doden en gewonden tot gevolg. Het moet het recht zijn van iedere zelfrespecterende natie om dit soort gevaren uit de weg te kunnen ruimen, desnoods met geweld. Zal er een haan om kraaien als osama wordt vermoord door Pakistani? Ik erger me dood aan het nieuws dat uitgebreid aandacht besteedt en hem als een soort Palestijnse leider probeert neer te zetten, maar het is en blijft gewoon een smerige terrorist en Sharon heeft goed gehandeld om hem uit de weg te ruimen. Van mij hadden de Israëli ook wel wat bommen op die begrafenis mogen gooien die nu aan de gang is.

Palestijnen dreigen nu met een totale oorlog, maar ze zullen dan zeker het onderspit delven tegenover het superieure en befaamde Israëlische volksleger en dit laat slechts zien dat afscheiding de beste oplossing is Ik vrees voor de Palestijnen dat als hun aanslagen gaan uitvoeren ,Israël kei en keihard terug zal slaan. Met het volste recht.
ben ik het voor de volle 100% mee eens
  Met citaat antwoorden