Enkele bericht bekijken
Oud 22 March 2004, 23:56   #23
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 0Vera
psychologisch bedoel je? das toch ni vaag? voor jou misschien vaag, maar ik vind een beetje doordenken echt niet vaag ofzo
ergens ALTIJD over praten is trouwens nooit goed
ik bedoel ik ga niet alles wat ik doe psychologisch na maar onbewust sla ik heel veel op, en bij een overdenking kunnen al die onbewuste impulsen nog weleens opkomen, en mijn vriend vindt het altijd erg interessant als ik daarmee kom. Doet hij ook vaak
Maargoed, dan heb ik het echt niet ALTIJD over dat soort dingen. Ik kan ook best heel erg vaag doen in de zin van "het gaat nergens over maar daar had ik gewoon zin in", zoals keihard TOMORROW zingen met een collega voor een andere collega, midden op een grote weg (met trams )
das ook vaag maar wel leuk
ik bedoel, bv mn ex, die wilde altijd van die diepzinnege gesprekken voeren, "de zin van het leven" dat soort dingen, vond zij belangrijk in een relatie.
Dat is dr nooit echt van gekomen en daarom heeft ze het uitgemaakt...zegt ze. Het is ook niet zo dat we nooit serieuse gesprekken hadden maarja... (we pasten ook totaal niet bijelkaar, zij alto ik niet-alto, maargoed)