Onderwerp: buikpijn
Enkele bericht bekijken
Oud 23 March 2004, 07:56   #4
lieve colafles
Guest

Standaard

ik zal eens kijken in het grote boek der ziektes

de buik: je stelt je breed open voor datggene wat het LEven je te bieden heeft, als een zich wijd openspreidende schotel-antenne naar het levensruim gericht. Je opent je, in ontvankelijkheid voor datgene wat het Leven jou wil bieden. In dankbaarheid, in blijheid om dat gene wat jij "mag" ontvangen.

(geen tijd om verder te typen)

t gaat erom dat je alleen het mooie en het heerlijke en stelt je wijds open met je oprecht gemeende gelukslach.
jij wil niet "hebben", je grijpt niet, je wil je niet vullen met mensen buiten je zelf. Maar zet je open voor al het moois wat je voortdurend binnenstroomd

het gaat mis met de buik wanneer jij je niet opensteld voor leven en levensopbouw, maar je waarde ontkent, je inhoud miskent, en jij in destructie jezelf zou neerhalen, voorwarden zou stellen aan het leven, ondankbaar zou zijn, in angst levend omdat jij je afsluit voor Leven en Liefde en geluksbesef

Open je breed voor het leven en besef jouw bevattings-mogelijkheid voor àl dat mooie dat het leven jou wil geven

dat zegt de sleutel to Zelf-bevrijding... ik dacht dat je zo'n antwoord zocht, dus heb ik het maar ff opgeschreven
  Met citaat antwoorden