Geloven botsen altijd met elkaar. Omdat de mensen die daar in geloven het ook echt zo zien, en anderen die iets anders geloven ook. Ik denk dat dit altijd zo blijft.
ik heb niks tegen deze mensen, maar ik zou nooit in een geloof gaan geloven. Ik zou nooit voor mijn geloof bepaalde kleding gaan dragen of wat dan ook. Ik zeg ook niet dat ik niet geloof. Ik geloof dat het uiteindelijk wel goed komt.
Maar als het ene af is gelopen begint het nieuwe weer. Evrything has a beginning and a end. Misschien lijkt het dat steeds meer gebeurd maar ik denk dat zo lijkt. Mensen hebben altijd moeite om elkaar te begrijpen. Als je uit een andere cultuur komt kijk je vaak heel anders tegen dingen aan dan iemand uit een andere cultuur.
Somige mensen moeten gewoon wat flexibeler zijn. Een mening van een ander respecteren. Tuurlijk mag je een andere mening daar over hebben maar maak m dan niet uit voor een weet ik veel wat.
Er zijn eigenlijk zo veel dingen die hier mee te maken hebben. Macht, geld, geloof,opvoeding etc. Dat je het ook niet kan beantworden.
|