Onderwerp: ruzie zoekers
Enkele bericht bekijken
Oud 26 March 2004, 20:43   #1
Fallen_Engeltje
Guest

Standaard ruzie zoekers

okay volgens mij is dit de beste plaats om et ff kwijt te moeten

okay staan we tijdens streetdance vandaag een beetje rond te dansen, staat daar zo'n raar type voor de ramen te kijken, dus word er ff gezegd"wat een engerd" blijkt het et vriendje van een of andere eenling op dansen te zijn. Christel loopt naar buiten en krijgt vervolgesn van die eenling die nooit wat zegt, te horen dat ze vieze dikke trol is, Chris heeft toevallig ADHD en die word helemaaaaaal gek, dus die zegt dat ze haar bek moet houden, gaat dat vriendje zich er mee bemoeien, scheld haar uit voor van alles, chris zegt dat ie terug moet gaan naar zn eigen land (okay beetje hard maar hoe hij bezig was kon echt niet) en hij spuggt haar vervolgens in der gezicht, chris word naar binnen getrokken, komt weer naar buiten staan die twee tegen elkaar te schreeuwen, en vervolgens geeft die gast haar een klap vol in der gezicht MET EEN AANSTEKER IN ZN HAND, achterlijke mongool.
Dus Chris belt haar borers op en die gaan em achterna, vragen ff na waar dat meske woont, want daar zouden ze zitten, gaan daar heen, en gaan ff die jongen lastig vallen, die gast springt over auto's heen en alles, zo bang als ie was.

Maar goed die jongen was dus wel zwart (klinkt beetje hard, maar ik weet niet wat ie was dus jah, niet discriminerend bedoeld) dit is al de zoveelste keer dat ik in aanraking kom, met een gekleurd iemand, als ik zo kan zeggen, en ook al de derde keer dat et daar bij de danschool gebeurd. Ik vraag me af of het dan zo gek is als wij vooroordelen krijgen.

Okay dit is dus ff een verhaal dat ik wkijt moest, want ik sta nog steeds te shaken zo kwaad als ik was, maar goed ik moest het dus ff kwijt. Ik vraag me dus alleen inderdaad af of het zo gek is als wij vooroordelen krijgen????
  Met citaat antwoorden