waarop wordt de AMD64 tegenwoordig voor geproduceert?
de socket 939 of 940 ?
1 van de 2 heeft namelijk geen toekomst, waardoor verder upgraden lastig wordt.. ik weet echter niet precies welke.. heb ik nu ook ff geen tijd voor om uit te zoeken.
misschien later

veder heb ik zelf voorkeur voor amd, omdat ze momenteel al een 64bit processor op de markt hebben en Intel geloof ik niet.. en ik ben altijd al pro amd geweest vanwege hun prijzen
als je verder een beetje verstand hebt van computers en je weet hoe je dingen kunt oplossen als iets niet werkt... ga dan voor een goedkoop mobo.. heb ik ook.. moet ook wel elke 2 maand even klooien aan dat ding, omdat er weer es iets niet werkt, maarjah

dat is nou ook eenmaal mijn hobby
iig... je moet denk ik dan even kijken op tomshardware.com ofzow en zoeken naar vergelijkingen van moederboarden en vanaf daaruit kiezen wat je wilt hebben..
laat je niet overhalen door een mobofabrikant met een vage naam, maar die wel 8 keer usb + 2 keer firewire aanbied ipv een stabiel bord met maar 4 keer usb en geen firewire... dan zijn die extra's namelijk waardeloos vergeleken met de rest
verder moet je kijken welke chipset je prefereerd en uitzoeken wat je er mee wilt.
er zijn bijvoorbeeld chipsets die goed zijn in overklokken.. de andere is weer rete stabiel, maar kan je niks mee doen.. en nog een andere zit er bijvoorbeeld tussen in... (3 chipsets die je vooral tegen kan komen op mobo's is VIA , SIS en ALI(acerlabs) )
persoonlijk geef ik de voorkeur aan VIA en SIS, omdat ik daar positieve ervaringen mee heb.. hoewel VIA wel vaak aan driver updates doen, dus dat geeft aan dat ze nog niet helemaal perfect werken