Onderwerp: Bedankt NS!!!
Enkele bericht bekijken
Oud 29 March 2004, 09:05   #1
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Smile Bedankt NS!!!

Waar zouden we zijn zonder de trein? Net zo ver als dat je mét trein bent Daar waar ik vorige keer voor mijn tentamen Financiële analyse geen rekenmachine bij had (en dat rekent lastig) was ik dit keer op alles voorbereid:
- Nieuwe batterijen gekocht voor de rekenmachine
- Alle forumules en theorie opgeslagen in het geheugen
- De wekker op tijd gezet, zelfs een half uur speling.

Niets aan het toeval overgelaten dus, ik was klaar om die 10 even binnen te koppen (lang leve de grafische rekenmachines). Al voordat ik mijn woonplaats ook maar verlaten had werd al duidelijk dat ik veel te vroeg had gejuicht. De NS is er namelijk ook nog, en zo had de intercity naar Eindhoven meer dan een half uur vertraging. Wat direct betekende dat ik ook in Eindhoven de aansluiting zou missen, en dus te laat op het tentamen ariveerde. Nou, deze gaat mee naar volgend jaar dus, gelukkig kan ik de formules gewoon in het geheugen laten staan. Bedank NS!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden