Ik word moe van alle truie mongolen. Mensen die helemaal geilen op het woordje straight edge maar vervolgens wel gaan lopen zeiken over dat ze in hokjes gestopt worden. De domheid die een groot deel van dat volkje uitdraagt is echt te extreem. Mensen die een enorme X op hun pols laten tatoeeren en trots roepen hoe cool ze wel niet zijn, hoe erg ze zichzelf wel niet zijn, hoe erg ze volgens hun eigen denkbeelden, normen en waardes leven maar er vervolgens wel een naam aan hangen snap ik voor geen meter. De domheid van uitspraken zoals "down met de core" slaat alles.
Als ik in de nederlandse muziek scene ergens een hekel aan heb is het wel aan die domme mongooltjes van een oppertrueje straight edgers.
En nouhja, duw en trek pit homo's vind ik ook altijd erg irritant. En mensen die in een pit gaan staan en vervolgens boos worden als je een elleboog in hun maagplant vind ik ook een beetje dom. Ga dan ergens anders staan. Een pit hoor hard en positief agrressief te zijn in mijn ogen (zolang de muziek zich daar voor leent natuurlijk).
Ook mensen die anderen afzeiken over de muziek die ze luisteren vinnik erg vervelend over het algemeen. Dat mag je namelijk alleen maar doen bij mensen die zichzelf punker vinden omdat ze blink182 en sum41 luisteren

.