Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2004, 15:37   #3
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psychobunny
Ik zei,wanneer iemand er in gelaten werd waar het grootste deel geen vertrouwen in had, de sfeer verziekt zou zijn, niet dat je de sfeer dan verziekte op mf
En bart zal wel goed genoeg weten welke opmerkingen je hebt gemaakt hé
Leg uit..?! Overigens is het niet zo moeilijk om 3/4 van het meiden forum tegen iemand te laten zijn met zulke manipulerende mensen als jij en Saartje. Om te kotsen werkelijk
Bovendien ben jíj in die case degene die de sfeer verziekt. Bekijk jezelf nu eens, wat waren de 3 steek-argumenten?
- Ze kan goed overweg met mij
- Een of andere opmerking in het WJD-topic
- De kleur van het forum (in 1 seconde aan te passen).

Wat een bagger-gedoe. En dan in de openingszin zetten dat mensen objectief moeten zijn.

Dupke begint met een onnozele mening:
Ik mag bartje niet, en chica ook niet, dus ik stem tegen..

L_angeldc komt vervolgens aan met een goed onderbouwde mening, waarin zij de hierboven genoemde flut-argumenten in twijfel brengt. Meteen wordt haar een argument-loze mening verweten. Laura is niet iemand die heel sterk achter haar mening blijft staan, en is dus makkelijk om te lullen, wat ook verderop in dat topic (helaas) gebeurt. Op die manier lust ik er ook nog wel een paar, en heb ik snel 3/4 achter me staan. Hoe triest, maar ik neem ook aan dat een verstandig beheerder als Dextor, die hierboven ook al aangeeft het er niet mee eens te zijn zijn macht gebruikt om in dit soort gevallen boven jullie meidenforum staat, en Chica er gewoon weer in laat.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline