Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
dat is nog maar de vraag, het is immers wel heel frappant dat de aarde de meest perfecte lokatie heeft in geheel ons zonnestelsel.
zegge 1 meter verschoven en er zou bijv. al geen leven op aarde mogelijk zijn...
ik vraag me af of dit werkelijk waar in een ander zonnestelsel ook het geval is en of er dan daadwerkelijk leven is .. of is geweest.
|
Dat is waar, je hebt zuurstof nodig dat is alleen mogelijk als dr water op die planeet is, en je hebt zwaartekracht nodig. Bij de aarde komt dat om dat midden in de aarde een bal van gloeiend heet vuur zit, eigenlijk bestaat voor het grootste gedeelte uit goud. Tsja dat zag ik laatst op discovery. En om die bal van goud zit een water bol zegmaar. En dat zorgt voor een magnetisch veld om de aarde. Daardoor heb je ook een Noord en een Zuidpool. Maar het schijnt dat vele jaren geleden de noord en de zuid pool om zijn gedraaid. waardoor dat komt is niet bekend.
Maar wat ik nou eigenlijk wou zeggen is dat dr verder op in het helal misschien nog een zon is die voor warmte en ligt zorgt. Met een planeet dat op de aarde lijkt. Dr kan zo veel zijn daar.