Enkele bericht bekijken
Oud 31 March 2004, 19:07   #157
bruggi
Guest

Standaard

Ik zou ff een dingetje willen toevoegen: Ik begrijp dus niet waarom mensen denken dat de toelating tot het MF ooit echt objectief zou zijn?
Dit is altijd subjectief geweest: er is altijd een stemming om iemand wel of niet toe te laten. Persoonlijke meningen spelen dus altijd een grote rol.

Chica, ik vind het wel weer erg subjectief van JOU dat je enkel degenen die VOOR jouw terugkomst zijn, objectief noemt.
Er zijn zelden harde bewijzen te vinden voor het feit dat iemand een lek is, aangezien het om internet gaat ( ).

Ik ken je niet, dus dat speelt bij mij iig niet mee. Mijn mening is iig dat je best een lek kan zijn, maar het is natuurlijk ook mogelijk dat je t niet bent. Ik heb dan ook uiteindelijk niet gestemd in het beruchte topic .

Weet je, van mij persoonlijk mag je er in. Er blijkt dat het MF toch nooit echt waterdicht is geweest, buiten jou om, wat sowieso toch ook wel heel naief is om te denken.

Ik weet wel zeker dat er nog veel meer gezeik gaat komen als je er in word gelaten, aangezien er idd meiden zijn die kleffe () groepjes vormen. T zal de sfeer niet echt ten goede komen . Maar ach.

Beslissing aan de beheerders he .
(Ik volg trouwens weer voor geen kont wie dat topic uit t MF heeft laten lekken maarja .)