Onderwerp: Vertrouwen
Enkele bericht bekijken
Oud 1 April 2004, 07:22   #14
HazesRules
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door virginia
Dat denken ze helemaal niet hoor kijk dat mensen dat bij jou denken kan ik niks aan doen. En dat jij zo zielig bent om zoveel mogelijk meisjes uit de weg te gaan das echt neit mijn schuld hoor maar ik vind het gewoon dom dat je het andere geslacht neit vertrouwt en je eigen geslacht wel
Ja dat ik jou niet moet, daar kan ik zelf ook niks aan doen. Net of dat ik er dan zin in heb om elke keer met Irene geconfronteerd te worden, ik schaam me er voor dat ik daarmee heb gehad. Zo dat is er weer eens een keer uit.

Meiden zijn gewoon niet te vertrouwen. Laatst had ik er eentje die nog steeds aan dr ex dacht. Die kon meteen opzouten. Daar heb ik dus echt zo'n hekel aan, zo'n meid die je laat geloven dat er iets is, maar iedereen eigenlijk op zn bek pakt en er allemaal niks om geeft. Zoiets noemen ze sletjes. En dat ik die dan allemaal tegenkom, dat vind ik k*t. En dan weet ik echt wel dat niet alle meiden zo zijn, maar ja, die zijn dan weer heel erg lelijk.... daar kan ik wel een voorbeeld van opnoemen, dat heb ik hierboven al gedaan maar dat had je zelf ook wel kunnen bedenken.
  Met citaat antwoorden