Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2004, 17:49   #22
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JEANUS
DUs gabbers zijn niet vies van een potje matten ? VOlgens mij niet meer dan de gemiddelde KUT- (Let wel KUT!) marrokaan of breezer p.i.m.p of wat er ook voor zielige gasten rondlopen. ZO krijgen gabbers (zoals mijn broer) dus een slechte naam , terwijl alle mensen die IK ken er juist fel tegen zijn ( Correct me als je gene gabber bent of whatever maar dat begreep ik eruit )

En hoezo is het leuk om zomaar ruzie en vechten uit te lokken , en geen leven hebben als je er neit om kan lachen ? Jongen , de enige die hier geen leven hebt ben jij , want waar jij mee bezig bent om zomaar te gaan vechten is : ZINLOOS GEWELD,
1: ik ben zeker wel een gabber.
2: indd. krijgen we ook. maar ik zeg ook niet dat alle gabbers zo zijn, maar ons groepje was dat wel.
3: iedereen heeft zo zn eigen dingen wat die leuk vind(vond) ik praatte in het verleden. en wie ben jij om mij te veroordelen. jij gaat een avond zitten monopolien, wij gingen zuipen, blowen en daarna ruzie schoppen. so what?
4: en over dat als je dr neit om kunt lachen dat je dan geen leven hebt. al die lui waar die soms zomaar inmekaar geslagen zijn, die gezichten zie ik nogsteeds voor me elke dag, en je kunt er dan maar beter wat luchtig over doen dan er elke dag moeilijk mee gaan doen want dan vreet je jezelf langzaam op.

ik heb gewoon andere dingen meegemaakt dan jou en ik denk er dan ook anders over. dus....voordat jij meegemaakt hebt wat ik heb meegemaakt wil ik je dr nietmeer over horen.