Onderwerp: Staff invisible
Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2004, 17:50   #8
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

- werking van controlle van beheerder.

Juist omdat ik op invisible sta kunnen figuren die kwaat in de zin
hebben nooit echt weten of ik er nu wel of niet ben. Als een groepje of 1 kwaadwillende user kwaad in de zin heeft of van plan is aan de bar vol te spammen dan zou hij even kunnen kijken bij who is online. Niemand van de staff mooi knallen met spammen of beginnen met kloten. Nu hebben ze een echt risico dat 1 van de beheerders of crew leden er wel is en worden ze meteen gepakt. (zoals bobba die mij en saar niet online zag staan zijn kans schoon zag maar wel gepakt werdt direct)

- Tegen misbruik en valse aangiftes van screenshots.

Er zijn al een aantal gevallen bekend waarin screenshots werden vervalst zodat het leek dat beheerders of staff leden in meiden zaten of in mannen forum.

- duidelijkheid wie aan te spreken is onzin.

Op het knopje drukken report post kun je altijd de betreffende crew member krijgt direct een email. als deze online is kan deze er dus ook direct op reageren.

Je kan altijd een PM zenden als je dat nodig vind. een beheerder die op dat moment online is krijgt die ook meteen binnen. Als je direct een beheerder nodig hebt maar niet weer hoe en wie er online is kun je desnoods een PM naar alle 3 zenden.

Wil je geen PM zenden naar 3 beheerders omdat je de ; niet kan vinden op je toetsenbord en 3 namen invullen te veel vind wel open dan een topic op feedback daar is het tenslotte voor.

- ip vergelijking en proxy vinden.
Mensen die snoode dingen van plan zijn wachten tot er geen crew leden online zijn en gaan kloten met proxys in en uitloggen enz. mensen gaan dat niet doen als ze zien dat een beheerder zit te kijken bij who is online.