Onderwerp: Staff invisible
Enkele bericht bekijken
Oud 3 April 2004, 18:48   #11
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
- werking van controlle van beheerder.

Juist omdat ik op invisible sta kunnen figuren die kwaat in de zin
hebben nooit echt weten of ik er nu wel of niet ben. Als een groepje of 1 kwaadwillende user kwaad in de zin heeft of van plan is aan de bar vol te spammen dan zou hij even kunnen kijken bij who is online. Niemand van de staff mooi knallen met spammen of beginnen met kloten. Nu hebben ze een echt risico dat 1 van de beheerders of crew leden er wel is en worden ze meteen gepakt. (zoals bobba die mij en saar niet online zag staan zijn kans schoon zag maar wel gepakt werdt direct)
Dat maakt dus uiteindelijk geen bal uit. Als mensen willen spammen doen ze dat toch wel, en straffen kun je ze toch altijd.

Je zou net zo goed de preventieve werking kunnen beargumenten: dat mensen juist niet gaan spammen omdat ze zien dat crewleden online zijn.

Je gaat toch ook geen vandalisme plegen als een agent in de buurt is? En je gaat niet je onthouden van vandalisme omdat een agent om een hoekje zou kunnen zitten.

Citaat:

- Tegen misbruik en valse aangiftes van screenshots.

Er zijn al een aantal gevallen bekend waarin screenshots werden vervalst zodat het leek dat beheerders of staff leden in meiden zaten of in mannen forum.
Haha, dat is een kulargument... Hier hoef ik niet eens op in te gaan hoop ik.

Citaat:

- duidelijkheid wie aan te spreken is onzin.

Op het knopje drukken report post kun je altijd de betreffende crew member krijgt direct een email. als deze online is kan deze er dus ook direct op reageren.

Je kan altijd een PM zenden als je dat nodig vind. een beheerder die op dat moment online is krijgt die ook meteen binnen. Als je direct een beheerder nodig hebt maar niet weer hoe en wie er online is kun je desnoods een PM naar alle 3 zenden.

Wil je geen PM zenden naar 3 beheerders omdat je de ; niet kan vinden op je toetsenbord en 3 namen invullen te veel vind wel open dan een topic op feedback daar is het tenslotte voor.
Als de crew gewoon zichtbaar is, maak je het iedereen veel makkelijker. Als je op straat hulp van een agent nodig hebt, ga je toch ook niet het alarmnummer bellen, als je ook de agent aan de overkant van de straat kunt aanspreken.

Citaat:

- ip vergelijking en proxy vinden.
Mensen die snoode dingen van plan zijn wachten tot er geen crew leden online zijn en gaan kloten met proxys in en uitloggen enz. mensen gaan dat niet doen als ze zien dat een beheerder zit te kijken bij who is online.
Je kunt sowieso wachten tot midden in de nacht, of een keer vroeg in de ochtend tot je een keer alleen online bent. Daarbij zijn er sinds het vertrek van BW geen gevallen meer van mensen die op deze manier gepakt zijn. Oftewel, als dit je reden is dan faal je.