zo, ik word ook even wakker
ik stond voorheen als stafflid juist altijd op visible, juist omdat ik voor users beschikbaar wilde/zou zijn mocht er iets 'wezen'.
toen ik beheerder werd heb ik vernomen dat iedere beheerder op invisible staat. en heb dat al gauw ook daarop gezet toen men begon te zagen dat ik als beheerder in een zgn. 'moderator notes' topic zat te lezen en daar nog reply'de ook. dit bleek, kwam ik achteraf achter, een topic in meidenforum (moderator notes) te zijn. en dit alleen omdat ik niets vermoedend een link volgde bij 'new topics/last posts'.
bleek het niet dat er 10 minuten later alweer een screenshot van online stond
anyway, ik kan niet goed beslissen of ik het nodig vind. voor forumbazen zou ik zeggen nee, voor beheerders; twijfelachtig.
ik vind het argument 'dan kan een beheerder als andere beheerders weg zijn' in een prive fora..zo achterhaald, want het is vrijwel onmogelijk om als beheerder
niets mee te krijgen van het meidenforum. Ik hoef maar een search te volbrengen en er vliegen me al dingen van meidenforum/(mannenforum) om de oren, het is dan denk ik aan de beheerder om die te negeren.
het zou bovendien natuurlijk ook een zeer kwalijke zaak zijn mocht een beheerder 'prive-info' naar buiten toe spelen.
een beheerder hoort in dit geval gewoon de regel te hanteren: weten is #1, je kop houden is #2 .
maar wellicht vinden sommige mensen dit een bekrompen mening
anyway, ik zou er geen problemen mee hebben om visible te staan, ware het niet dat als ik per ongeluk iets fout doe, of ik controleer iets, whatever. dat ik me gelijk ten opzichte van tien screenshots moet verdedigen.