Onderwerp: Staff invisible
Enkele bericht bekijken
Oud 4 April 2004, 14:34   #36
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saartje
En waarom wij jij expliciet kk op visible?

Valt wel op

Ik denk dat het soms beter is als jij even stil houdt, Saartje, dan kom je intelligenter over.

En je kunt wel zeggen dat de beheerders een bepaalde vertrouwenspositie hebben. Dat klopt inderdaad, maar dat betekent niet dat je misbruik in de hand moet werken. Voorkomen is beter dan genezen en je hebt inderdaad een vertrouwenspositie, dus als je je aanwezigheid kunt verklaren, zoals dus bij Dext0r het geval was, is er nog niets aan de hand.

En waarom ik dat argument met die screenshots een kulargument vind zal ik dan ook maar even verklaren. Het is inderdaad 1x gebeurd dat een screenshot vervalst is, maar ik kan me niet herinneren dat BW daar echt ooit mee is aangevallen... O ironie trouwens dat degene die zelf een handje heeft van het vervalsen van screenshots hier mee kwam.

Kortom: ik blijf vinden dat men gewoon zichtbaar moet zijn, dan is men altijd aanspreekbaar voor de leden. En de staff is er tenslotte voor de leden, en niet voor het eigen plezier en de machtsfunctie.

De staff zijn niet alleen speurneuzen en politieagenten, maar hebben ook een service-functie en om die goed te kunnen uitoefenen moeten ze zichtbaar zijn.