sorry dat ik er een topic over maak, maar ik vind het gewoonweg belachelijk en ik wil dat anderen ook hun mening hierover moeten kunnen geven.
ik word net aangesproken door enkele forumbazen/beheerders dat als ik de mensen van dmfnet niet bij hou dat ik dan van het forum af geflikkerd wordt.
ik quote een stukje uit een pm
[edited]
Citaat:
maar gaan ze hier fokken, ga ik ook fokken en dan ben jij de eerste die eruit vliegt..
|
omdat ik daar toevallig forumbaas ben vinden deze mensen dat het mijn PLICHT is om te zorgen dat mensen van dmfnet niet op andere fora gaan vervelen.
dit vind ik de reinste onzin.
punt 1: onze fora hebben nooit een overeenkomst ofzo getekend waarin staat dat je daden op het ene forum consequenties heeft voro het andere forum
punt 2: als dit soort dingen verboden zouden worden, dan dwing je mensen af hun eigen wil op te geven
punt 3: als ik verantwoordelijk wordt gehouden voor dingen die buiten mijn bereik en WIL liggen, dan vind ik dat laag
wat vinden anderen hier nu van, en graag niet meteen een slotje, want ik hou het netjes en dit is een reeel punt