Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tyskie
Voorbeeld. Als ik op School een zekere user absoluut ontolereerbare uitingen zie doen en het forum zie verneuken, dan wil ik dat melden aan het beheer. Dan kan ik wel een report doen, maar als LoeLoe niet online is gebeurt er nog niets.
Als ik in een oogopslag kan zien dat LoeLoe niet, maar Koelkast wel online is, kan ik door middel van een simpele PM Koelkast waarschuwen, die kan onmiddellijk de schade herstellen en de boosdoener bannen.
Als er niemand online is, dan kan er natuurlijk altijd nog een topic in Feedback geopend worden.
Ik kan natuurlijk ook elk betrokken stafflid een PM gaan sturen, maar dat lijkt me nogal overtrokken. Als het al opgelost is, dan krijgt de rest onnodige PM's, het veroorzaakt verwarring en onnodige vertraging, terwijl het zoveel makkelijker kan.
|
Je kunt ook nog 112 bellen
Citaat:
Ik heb het idee dat sommigen uit de staff (en dan met name koelkast)
|
waarom koelkast? omdat hij (als enige

) serieus op je in gaat?
Citaat:
te weinig in de gaten hebben dat ze hier zijn om het zoveel mogelijk leden zo goed mogelijk naar de zin te maken op een manier die door de beugel kan... En daarbij is een correcte manier van service verlenen essentieel. Een goede service levert simpelweg meer consumenten op; een forum waarin de staff in dienst van de users staat levert een goed forum op. Een forum waarop het lijkt dat de staff er vooral is voor hun eigen macht levert een forum met relletjes en dus meer mensen met minder plezier op.
|
je maakt er heel wat van, tyskie..
'een correcte manier van service verlenen' het klink wel mooi

maar service verlenen kan op heel veel verschillende manieren, nu moet je niet doen alsof het (in)visible staan van beheerders/staffmembers (waar doel je op?) daar vanaf hangt. En de veronderstelling dat een beheerder die op invisible staat op het forum is voor zijn eigen macht is ook nogal uit de lucht gegrepen.
kom jij anders eens met nuttige argumeten behalve op deze ene door te zeuren