Nee, dat 112 bellen was inderdaad een geweldig argument!
Oke, voor jou... Natuurlijk kun je service verlenen op verschillende manieren, maar een van die manieren is om zo goed mogelijk bereikbaar te zijn. Daarmee verwacht ik niet dat jullie continu online zijn, maar ik verwacht er wel mee dat ik iemand kan bereiken die online is, niet dat diegene zich verstopt.
En lulkoek als iedereen PM's sturen, of een drogredenering dat het nodig zou zijn ter controle zijn gewoonweg slechte argumenten die ik al weerlegd heb en waarop ik nog steeds geen antwoord heb gehad waarom ik dat fout heb gezien.
Nee, dan antwoordt de geweldige grote leider van dit forum, Koelkast, dat ik hem maar wakker maak als er een serieuze vraag is. Dan ben ik zeker weer de troll?
En dan reageert ons forumbaasje dat ik ook nog 112 kan bellen?
Geweldige argumenten hebben jullie hoor... *proest*
Daarom zijn mijn vooroordelen voor mij persoonlijk weer bevestigd en is het tijd voor:
Overigens hoopte ik dat je het zou zien als een prikkel voor jou, of nog liever die geweldenaar van een Koelkast, om toch maar in te gaan op de argumenten ipv zo denigrerend te redeneren... en het dus niet te zien als een serieus verzoek, want je weet zo onderhand toch wel dat ik geen discussie uit de weg ga..