Onderwerp: Staff invisible
Enkele bericht bekijken
Oud 5 April 2004, 00:03   #55
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Ik druk me in het eerste stukje inderdaad verkeerd uit. Ze zijn idd bereikbaar als ze online zijn, maar het is niet duidelijk dat ze bereikbaar zijn... En dat vind ik wel essentieel...

Vervolgens, waarom een beheerder invisible zou kunnen zijn.
Ze zijn verantwoordelijk voor het hele forum en dus ook voor Meiden en daar hebben ze dus ook de toegang tot. Maar er heerst hier -helaas- een mentaliteit dat de mannelijke beheerders absoluut niet zouden mogen weten wat er in Meiden staat. Vrij kansloos, aangezien ze sowieso toch wel een aantal zaken meekrijgen.. Ik zou zelfs willen bepleiten dat beheerders gewoon zonder problemen het meidenforum binnenmogen, want ook dat valt uiteindelijk onder hun verantwoordelijkheid. Natuurlijk moeten ze daar correct mee omgaan en niet de informatie misbruiken en ook niet gaan reageren. Maar zo had wel het schandalige topic over Chica waarschijnlijk voorkomen kunnen worden...
Maar goed, dit was offtopic... We hebben hier nu eenmaal een cultuur waarbinnen het Meidenforum voor de mannelijke beheerders absoluut verboden terrein is. Maar tegelijkertijd hebben ze wel forumtechnisch gezien de rechten tot dit forum. Dit kan tot vervelende situaties leiden, zoals toen Dex per ongeluk in meiden zat. Uiteraard gaan oplettende leden dan vragen stellen, maar ik mag aannemen dat met een goede verklaring de kous af is... En dan moeten de beheerders maar geloofd worden, die vertrouwenspositie hebben ze namelijk 'verdiend'...

Kortom; als dat als argument gebruikt wordt om invisible te blijven vind ik dat een uiterst zwak argument, wat in mijn ogen absoluut niet opweegt tegen het grote voordeel van de bereikbaarheid.