Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TheGroovMaster
man, als ze al dat geld wat ze aan oorlog uitgeven nou aan 3e wereld landen zou besteden (kleding, voedsel en eerste levens behoefden) zouden er al een stuk minder oorlogen zijn denk ik en neuken die afrikanen niet als konijnen die helpen het broeikas effect te versterken.
Die oorlog in irak bijvoorbeeld..... geen id hoeveel dat kost, maar paar miljoen per dag!! kost dat wel.... en das nu al een jaar gaande zo... reken maar uit, met een paar miljoen per dag kan je wel wat scholen maken en waterleidingen aanleggen enz enz enz!
|
Ja en jij denkt zeker dat al dat geld wat wij aan de derde wereld geven bij de mensen terecht komt die het het hardst nodig hebben?
Misschien is het beter dat je niet zo goedgelovig bent over de wereld van tegenwoordig. Moslims en het rijke westen staan lijnrecht tegenover elkaar. Het journaal is er elke dag van doordrenkt, denk je nou echt dat dat nog lang zo doorgaat? De aanslagen zijn nu al in Spanje, lekker dichtbij.
Ik denk dat het veel verstandiger is om te laten zien dat de VS (+ bondgenoten, wij dus ook) es effekes onze spierballen aan die kontenlikkende moslims laten zien. Laten zien wie hier de baas is, en wie het het beste voor elkaar heeft. Want ik weet zeker dat al die mensen in moslimlanden stinkend jaloers zijn op wat wij allemaal niet hebben en mogen enz.
Je denkt er iets te makkelijk over. Goed voorbeeld is die Irakees, die het ministerie van defensie hier een factuur had gestuurd voor het gebruik van een stuk woestijn (!) waar wij Nederlanders zijn gelegerd. IN PLAATS VAN EEN BEETJE RESPECT EN WAARDERING VOOR ONS, wij komen ze daar ook alleen maar helpen! Laat die oorlogen maar lekker doorgaan!