Enkele bericht bekijken
Oud 5 April 2004, 11:47   #19
Pruttelpot
Guest

Standaard

Ik vind jullie puntjes allemaal wel leuk eigenlijk

Maarja. Ik ben het dus aan de ene kant totaal neit eens met de standpunten van de NVU, maar aan de andere kant zie ik genoeg punten waar ik het wel mee eens ben. Ik ben ook van mening dat alle partijen een recht op bestaan hebben. Hoe nationalistisch ze ook zijn, zolang ze maar binnen de wet vallen, en dat doet de NVU wel.

Op het punt van allochtonen. Tja. Er zijn nou eenmaal erg veel problemen ermee in nederland.

Een turkse jongen uit mijn klas bv, die heeft het erover dat als turkije hem zou oproepen om wapens op te pakken en te vechten, dan zou hij dat zomaar doen voor zijn vaderland. Vervolgens vraag ik waar hij geboren is, in nederland. Dan is nederland toch zijn vaderland? Maar dat vond hij niet.
Dan snap ik dus neit waarom er zoveel ophef is onder de allochtoonse samenleving in nederland over dat ze niet als nederlander worden behandeld. Nou, simpel weg puur omdat ze zichzelf niet als nederlander zien. Toen ik aan die jongen vroeg waarom hij dan niet in turkije ging wonen vond ie me een rasict

Tja. Ik hou wel van flink rechts. Wat mij betreft mogen alle buitenlanders niet geen nederlander willen zijn/worden ook rustig weg. Hoewel ik net zo links ben als rechts op veel punten
  Met citaat antwoorden