zoals ik dus al zei, ik verwacht ook niet dat jij dat snapt. hoeft ook niet, en je vind maar wat je vind.....intresseert me vrij weinig. maar je bent wel knap kortzichtig, om zomaar je conclusie's te trekken. ik zal het je anders vertellen, zo lang als ik leef leef ik met geweld, ik vind het niet eens meer iets ergs, sterker nog ik vind het doodgewoon om iemand een klap te geven als ik dat nodig vind. denk niet dat ik zomaar iedereen zal slaan bij het minste of geringste, maar bij bepaald gedrag vind ik er nix mis mee om iemand een goeie ram te geven.maar dat hoef jij ook neit normaal te vinden, want je hebt niet meegemaakt wat ik heb meegemaakt, en dus zul je het ook nooit snappen. en dat heeft niets met stoer te maken, dat is gewoon de manier waarin ik leef en waar ik in opgevoed beng, niet door mn ouders , maar meer door mn omgeving. je had weinig keus , terugvechten , of zoals jongetjes als jij bang achter de pc wegkruipen, en mammie een aanklacht laten indienen, ik kreeg te horen als je nog 1 keer jankend thuiskomt dan krijg je ze van mij, en wat doe je dan? precies....je gaat slaan, en luister vreind als jij 4 jaar lang op ZMOK scholen zit , dan leer je wel van je af te slaan. en hou alstjeblieft op met je geweld is zinloos gelul, want vertel dat maar eens tegen de lui die jou zonder enige reden inmekaar slaan.
|