Enkele bericht bekijken
Oud 6 April 2004, 20:20   #49
BlackTurtle
Guest

Standaard

ik snap m wel hoor, tree hugging piece of shit, jij leeft in een droomwereldje, en jij wou mij upbeaten, ik heet je van harte welkom in hengelo, geef even door als je er bent dan gaan we dat lekker even uitvechten, kan ik mn frustraties kwijt en heb jij een zeer hoofd.

en over dat je een verbale confrontatie aan kunt gaan met iemand die ruzie met je heeft, laat me niet lachen man, zeg eens eerlijk , ben jij wel eens helemaal verrot geschopt. door een paar man? of meer dan eens? dat zal wel niet, je mamma zal je wel beschermd hebben...of je rende hard weg. je hoeft niet terug te vechten tuurlijk niet, je kunt hard wegrennen, maar dat gevoel wat je krijgt als je dan in de spiegel kijkt, je weet heel goed wat ik bedoel.......DAT JE EEN LAFFE FLIKKER BENT.

je gaat zeker ook niet veel uit ofwel?
woont in een buitenwijkje?
huisje? boompje? beesje?
geen problemen om je heen?
ja misschien dat je pc het een weekend niet doet

owja, en dat over geen eigen rechtertje spelen, dat klinkt heel mooi, maar waar zijn de politie op het moment dat je klappen krijgt? die zijn er niet, en wat moet je dan doen? JE MAMMA BELLEN IS JOUW EERSTE INGEVING, dat weet ik wel, mijn mamma zegt , DAT VECHT JE MAAR LEKKER ZELF UIT. ipv och gosshie lieve klein knulletje van me, kom maar gauw bij mamma dan gaan we zo naar het politie bureau om aangifte te doen, e wat doet meneer agent dan? we stellen een onderzoek in, en op het moment dat jij je omdraait verdwijnt dat dossier alweer in de laat maar zitten bak......

neehoor dat heeft geen zin, ik sla er dan liever op los dan zelf inmekaar geschopt te worden, ik sla echt niet zomaar, maar als ik vermoed dat de situatie toch uiteindelijk tot slaan leid zorg ik er wel voor dat ik de eerste klappen uitdeel, want de eerste klap is een daalder waard .

en anemic jij bent wel een ontzettende hoor, een grote bek dat gabbers niet alleen vechten, en nu wel hulp vragen van pruttel, jij bent echt de held van de week.....PUSSY