Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen_Engeltje
goed nieuwe ontwikkelingen:
afgelopen vrijdag kwam dat wijf met de rvriend, aanridjen met 4 vrienden erbij, stappen uit, met zo'n leere dreingende blik in hun ogen, en wij gaan naar binnen, en er worden meteen avnuit mij en mn dansmaatjes wat vrienden gebeld, (ik durf dan dus écht niet naar huis) wij komen buiten, en op een gegeven moment loopt het uit de hand, en gasten komen hun wagen uit, met een 30 centimer lange haak, jah een haak! stelletje achterlijke mongolen, dus wat doen die vriendne van ons die pakken een honkbal knuppel, komen de wouten een kleine tien minuten lateren (die gasten weg, alleen wij staan er nog) met de vraag of er gevochtenw erd met honkbal knuppels,(waarom word er niks over die haak gezegd ) en dan nog et goede van die gast in willen zien
|
pff volgens mij loop je echt t verhaal te verdraaien alsof jullie goed zijn... met je honkbalknuppels.
Wat betreft die politie: ooit gehoord dat zij misschien het verhaal objectief willen horen en eignelijk geen hol hebben aan die subjectieve shit van jullie?