Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackTurtle
ik snap m wel hoor, tree hugging piece of shit, jij leeft in een droomwereldje, en jij wou mij upbeaten, ik heet je van harte welkom in hengelo, geef even door als je er bent dan gaan we dat lekker even uitvechten, kan ik mn frustraties kwijt en heb jij een zeer hoofd.
|
Ik wil je neit opbeaten hoor, of wat je erook mee bedoeld. Ik vind dat je het verdient om je nek te breken. Ik vind je namelijk uitshcot, uitschot dat wat mij betreft geen recht op bestaan hoort te hebben. Ik schaar mensen met ene denkwijze zoals die van jou namelijk onder het zelfde kopje als waaronder ik nazi's schaar. Puur uitschot dus.
Overigens denkik niet dat ik snel in hengelo zal komen, misschien bij de volgende Light The Fuse fest, maar dat duurt nog wel een jaartje. Dan nodig ik je van harte uit langs te komen en een biertje met me te dirnken.
Citaat:
en over dat je een verbale confrontatie aan kunt gaan met iemand die ruzie met je heeft, laat me niet lachen man, zeg eens eerlijk , ben jij wel eens helemaal verrot geschopt. door een paar man? of meer dan eens? dat zal wel niet, je mamma zal je wel beschermd hebben...of je rende hard weg. je hoeft niet terug te vechten tuurlijk niet, je kunt hard wegrennen, maar dat gevoel wat je krijgt als je dan in de spiegel kijkt, je weet heel goed wat ik bedoel.......DAT JE EEN LAFFE FLIKKER BENT.
|
Ik ben vaak zat helemaal verrot geschopt. Ik heb ook vaak zat mensen flink de tering in geschopt. Dus? Dat is lang lang geleden en wil ik achter me laten. Ik, in tegendeel tot jou, heb wel hersens ontwikkeld. Een laffe flikker? Neuh. Ik zal nooit van mn leven iets uit de weg gaan, maar het verschil tussen je verstand gebruiken of je vuisten gebruiken is groot. Ik lul mensne makkelijk weg, ik los mn gevechten liever op met woorden dan met klappen. Ik hou niet van klappen, als ik klappen gebruik gaat dat namelijk fout weet ik van mezelf.
Citaat:
je gaat zeker ook niet veel uit ofwel?
woont in een buitenwijkje?
huisje? boompje? beesje?
geen problemen om je heen?
ja misschien dat je pc het een weekend niet doet
|
Sterker nog, ik woon in Blaricum, in ene mooi huis met ene stuk tuin. Ongeveer 200meter van de grens met Huizen, de meest criminele gemeente van Nederland. Ik bemn stagair docent op ene school met iets van 50% allochtoonse leerlingen, ik zie zo ongeveer dagelijks gevechten voor mn neus, ik word vaak zat bedreigd en alles, maar het grote verschil tussen jou en mij: ik gebruik mn verstand, jij je vuisten.
Citaat:
owja, en dat over geen eigen rechtertje spelen, dat klinkt heel mooi, maar waar zijn de politie op het moment dat je klappen krijgt? die zijn er niet, en wat moet je dan doen? JE MAMMA BELLEN IS JOUW EERSTE INGEVING, dat weet ik wel, mijn mamma zegt , DAT VECHT JE MAAR LEKKER ZELF UIT. ipv och gosshie lieve klein knulletje van me, kom maar gauw bij mamma dan gaan we zo naar het politie bureau om aangifte te doen, e wat doet meneer agent dan? we stellen een onderzoek in, en op het moment dat jij je omdraait verdwijnt dat dossier alweer in de laat maar zitten bak......
|
Gnagna, je geilt wel op mn moeder of niet?
Overigens ben ik nog nooit naar de politie geweest om aangifte te doen ofzo hoor, ik los mn eigen zaken wel op. Maar niet doroe igen rechtertje te spelen en iemand op zn bek te slaan, nee, ik gebruik mn verstand. Ik heb het geluk dat ik over iets beschik waarvan jij de betekenis waarschijnlijk niet eens weet.
Citaat:
neehoor dat heeft geen zin, ik sla er dan liever op los dan zelf inmekaar geschopt te worden, ik sla echt niet zomaar, maar als ik vermoed dat de situatie toch uiteindelijk tot slaan leid zorg ik er wel voor dat ik de eerste klappen uitdeel, want de eerste klap is een daalder waard .
|
Nee. Daar ga je de mist weer in. De eerste klap is de domste klap namelijk. De eerste klap kan namelijk altijd voorkomen worden. De 2e klap kan echter nooit voorkomen worden.
Citaat:
en anemic jij bent wel een ontzettende hoor, een grote bek dat gabbers niet alleen vechten, en nu wel hulp vragen van pruttel, jij bent echt de held van de week.....PUSSY
|
Gaf je zelf niet aan altijd met je groepje mensen kapot te willen meppen? Inderdaad. niet zeiken dus.
Maarem, zoals Plankje al aangaf. Aan mensen zoals jij ga ik later mn geld verdienen. Maar ik betwijfel ten zeerste of Plankje zn geld gaat verdienen aan mensen zoals jij. Aangezien hij psycholoog gaat worden zal hij mensen gaan behandelen met nog enige klasse of waar de verzekering nog een toekomst in acht en zodoende de kosten gaat betalen. Mensen zoals jou gaan bij mij terecht komen. Ik ga namelijk criminologie studeren.
Maarem. Om even alles samen te vatten: Ik vind je dom. Ontzettend dom. Ik verbaas me er over dat een hersenloos wezen zoals jij nog een computer kan bedienen....