Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2004, 02:33   #18
Oracle
Guest

Standaard Re: Re: Oproep tot God's Universele Liefde

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BlackMystery
zet ik even mijn tv aan komen de eerste beelden van oorlog me al tegemoet
dus zet ik een andere post op, zie ik rambo honderden mensen tegen de vlakte maaien
kom ik buiten zie ik onderweg gestolen fietsen en brommers staan
ik zie mensen zich druk maken achter hun stuur en obscene gebaren maken
een zebrapad dat staat er tegenwoordig ook zonder reden
voor de rest kom ik bij vrienden met problemen thuis enzovoort
jah liefde is echt overal
Ik vind het een goed voorbeeld wat je geeft BlackMystery, Toch wanneer je de t.v aanzet en de beelden van de oorlog ziet weet je dat niet op elke centimeter van de aarde gevochten wordt zoals die t.v je wilt doen geloven, het journaal is een vergaarbak van negatieve dingen, ooit al er eens op gelet dat ze nooit goede dingen uitzenden die toch ECHT ook plaatsvinden, maar dat vind men geen nieuws. Verder stel jezelf gerust, ieder mens staat vast aan de wet van oorzaak en gevolg, wat iemand ook fout doet, diegene zal het ooit goed moeten maken en daardoor weer kiet draaien [/quote]

Citaat:
Hoef ik dacht even dat het door men misserabel verleden was
te weinig liefde geven dan nog
misschien ook wel door te weinig liefde krijgen?
ik heb al de liefde die ik kon geven al gegeven
Liefde heeft een rimpel effect zoals je een steen in het water gooit, de hoeveelheid mensen die je ermee beinvloed is veel groter dan je denkt, daarom is liefde uitten zo belangrijk, en de liefde die ook jij kunt geven is onuitputtelijk, en wordt immer weer bijgevuld.

Citaat:
het is allemaal mooi wat je zegt
maar ben je blind ofzo?
vind jij dit nog een mooie wereld?
het is nu eenmaal een ik maatschappij
als je dat niet in je hoofd houd wordt je door die maatschappij verslonden weet je wel
ik geef mijn liefde wel gewoon aan de paar mensen die ik vind dat het verdienen
De mensheid heeft de gereedschappen gekregen om er wat moois van te maken, je creeert je eigen geluk of ongeluk, het is juist dat egocentrische gedoe waardoor iedereen in de maatschappij doodongelukkig van wordt, als iedereen liefde geeft aan alles en iedereen wordt het algemeen belang en dus ook je eigenbelang gediend , de maatschappij zou verzachten en daadwerkelijk zo mooi zijn als jij wilt dat het is. Als je slechts liefde geeft aan de mensen die jouw liefde schenken, daar zit geen beloning in.

Citaat:
Maakt het iets uit of iemand het doet?
geweld gaat altijd bestaan
en het gaat er zoizo zelfs niet op beteren
onze samenleving verzuurt
heel de wereld eigenlijk
alsmaar meer haat en oorlog
we werken naar ons einde toe
is dat dan niet duidelijk?
Het is essensieel dat je uit je negatieve spiraal springt, kijk naar al die mensen die negatief leven, is dat hoe jij wil leven? Als je in plaats voor elke keer dat je negatief denkt over de maatschappij je handen zou uitsteken en er iets aan zou doen, zou de wereld er al een stuk beter uitzien dan dat jij hem voorspiegelt. Wanneer men in de woestijn staat is er niets, wanneer jij daar een huis bouwt is er iets. Het verschil zit er hem in dat men moeite doet om het mooier te maken, in plaats van het ego centrische na te lopen, behartig je het algemeen belang.

Citaat:
Ik heb heel men leven geleden in die kutwereld van jouw zou ik antwoorden
Duimen omhoog ,uitstekend zelfs want zo hoort het. Ik hoor je al boos schreeuwen achter de pc van 'die is gek' :@ , echter wie de duisternis heeft gekend , die leert het licht des te meer te waarderen, ellende is uw leerlmeester, het slijpt de ziel en bouwt op aan de persoonlijkheid, en bouwt af aan de karmatische gevolgen en oorzaken van je leven. Wanneer je weet dat je zelf de schuldige bent aan al het leed in je eigen leven, zul je zelfs de zwaarste lasten willen dragen voor God, in het besef dat je hiermee je eigen ziel naar een hoger niveau voert.

Citaat:
Eerder kortzichtig of onder nen lsd trip wie dit begrijpt [/b]

Inzicht in oorzaak en gevolg is inzicht in het leven, een lsd gebruiker kijkt in ieder geval verder dan dat zijn neus lang is.
  Met citaat antwoorden