Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
ik snap het... aan mensen zoals jij ga ik later men geld verdienen (psycholoog... iets waar jij ook wel eens op bezoek zou mogen denk ik zo)
|
en jij moet helemaal je grote mond houden, meeertje ik dirnk van pakspul en van mij zn bier rook van onze wiet , poolt op onze kosten, en dan nog te beroerd om even 20 euro te gaan wissellen om ook een euro in de pooltafel te gooien. nee je zegt zelfs staalhard ik heb geen geld.maar dan wel in de shoarma tent vrolijk wat drinken halen VOOR JEZELF en dan ook nog net zo vrolijk gaan zitten en 30 euro op tafel leggen en ook nog doen alsof er neits aan de hand is, OWJA? indderdaad dat was ik die je er wat van zei, en ik zal het je anders vertellen , je mag van erg veel geluk spreken dat jeroen erbij was.
en jij wilt mensen gaan vertellen hoe ze zich moeten gaan gedragen, hahha, dat word wat. je moet eens eerst wat fatsoensnormen aanleren vriendje voordat jij je gore hoofd tegen mij los mag komen trekken
maar dat terzijde.
de reden waarom ik zo pissed of was in die vorige post tegen pruttel, waren de eerste drie regels. volgens mij begon dat met ''ów ow ow wat ben jij zielig'' ik respecteer jouw manier van handelen in dat soort situaties, ik ben het er alleen niet mee eens. en mijn ervaring hebben me geleerd dat het voor mij niet werkt, dus....doe ik het liever op mijn manier....toch niets mis mee?
en als jij er met mij onder een biertje eens een keer over wil discusseren, is dat perfect hoor, ik hou wel van een goeie discussie. maar die anemic asshole begint te praten over klappen geven, kijk en dan verandert de zaak voor mij. dan is de tijd van praten geweest. want ik laat me door helemaal niemand bedreigen. en laten we even eerlijk wezen, het is dan wel een zielige flikker, maar het blijft een bedreiging.