Onderwerp: *Bibber*
Enkele bericht bekijken
Oud 7 April 2004, 15:12   #69
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

De reactie was:

"De begeleiding was niet goed, Tom speelde majeur en Suzanne mineur. Hierdoor was jouw intonatie verkeerd en zong jij af en toe vals. Jullie hadden eerder wel kunnen horen dat de akkoorden en de zang niet bij elkaar pasten. Ik vond het gewoon geen 6 waard."

Nah, nu hoorde ik van Tom, dat hij Tom van tevoren nog de GOEDE akkoorden had gegeven en Tom die ook gespeeld heeft. En dat we eerder hadden kunnen horen dat ik te hoog zing is ook onzin, de piano was nogal hoog En dan gaf die als argument: "Als je op je saxofoon speelt hoor je het toch ook wanneer je een verkeerde noot blaast." Maar die heb ik even snel weggeblazen, want ik zei: "Ja hallo, lekker vergelijkbaar, dat doe ik al 6 jaar, als ik dat nog niet hoor.." Toen zei die: "Ow ja das waar"

Maar nu mogen we het dus samen met Linda opnieuw doen. Iets anders moeten we ook nog doen, terwijl dat eerst niet per se hoefde, en toen moest het weer maar alleen voor de klas, en nu moet het ineens weer wel, en dan nog binnen 2 weken allebei

I school, vandaag was mijn super dag Wat een grafstemming hangt er op die hele school, iedereen steekt je gewoon aan!

Een vriendin van me staat er nogal slecht voor, dat ze zoooo haar best moet doen om te slagen.. En we hebben onze vakantie verkeerd gepland

Wat een heerlijkheid
chica is offline   Met citaat antwoorden