Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
Nou moet je niet gaan verkondigen dat ik niet leer van men fouten want achteraf was dat ook wel fout van mij jah, maar ik heb er iig wel van geleerd, want sindsdien bied ik altijd anderen ook drinken, eten, sigaretten, wied, whatever aan... want ik ben echt niet zo mogool dat ik zoiets heb van: wat loopt die gozer nou te zeiken... je had toen hartstikke gelijk, maar ik had het wel onmeunig sneu gevonden als je om zoiets eigenlijk al wilt gaan slaan
|
jahoor zoals ik zei, mn respect verdwijnt soms heel snel, en ja ik heb indd problemen om mn agressie in bedwang te houden, maar ik doe mn best.
ik kan je verzekeren dat als je zo'n geintje flikt op een avond uit met mijn vrienden, dat je dan wel een probleem hebt, en dat zijn hele aardige jongens hoor. wij zijn gewoon gewend de zaken op een andere manier op te lossen. het is gewoon een kwestie van fatsoen. wat jou duidelijk ontbreekt
en weet je wat ik nog veel erger vind, dat je nadat ik je dta zg er pas over na gaat denken, dus dat was voor het eerst, in nou? hoe oud ben je? ik denk dat dat ook wel genoeg over jou zegt.
weet je wat ik wel merk, nu ik op dit forum post, veel van jullie komen uit een heel ander milieu, tenminste dat idee krijg ik. maar dat is ook wel intressant. hoor je eens wat andere meningen, jullie moeten er alleen is niet zo over gaan trippen. want lees maar terug, jullie zijn begonnen met schelden, ik niet.