Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Explosion
Ik denk idd ook dat je alle verhalen maakt alsof jullie allemaal engeltjes zijn, maar tussen de regels door maak je wel weer duidelijk dat jullie dat zeer zeker niet zijn..
|
waar slaat dat op? Ik zeg toch helemaal niet dat ik "ons" zie als engeltjes? ik heb het verhaal geschreven zoals ik het zie. En ik weet zeker dat iedereen die erbij was geweest afgelopen twee weken het zelfde gedaan had. En ik weet ook heel zeker dat niemand van "ons" zo'n zin heeft in morgen avond, omdat het waarschijnlijk wel weer knokken word, niet omdat wij dat willen, maar omdat die gasten weer komen. En wat kun je dan....niks! Wij kunnen dan niet weg, wat ze komen je achterna, dus wat doe je, wij bellen vrienden, lijkt me logisch. Die vrienden komen niet om te knokken, die komen om ons te bescheremn en te zorgen dat het neit uit de hand loopt. Er hoeft maar 1 verkeerd ding gezegd te worden, en die andere gasten zitten er mee bovenop! Goed die vrienden hebben ook honkbal knuppels bioj, inderdaad, maar zelfs ons pa wilde wel even langskomen maar dan wel mét honkbal knuppel. En ons pa doet graag dingen volgens de wet, zullen we maar zeggen.
Ik praat niks goed, dat wil ik niet, ik vertel het zoals het is gegaan. En ik weet zeker dat er hier niemand van die mensen die commentaar lopen te leveren een betere oplossing heeft, of wel? Anders zou ik het graag willen horen.