Enkele bericht bekijken
Oud 9 April 2004, 12:11   #83
BlackTurtle
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Plankje
Als je je best doet, dan is dat wel okay verder
En ik zeg niet dat ik pas vanaf toen mensen een drankje oid aanbied, maar dat ik er pas vanaf toen op ben gaan letten, maar dat komt ook wel vooral omdat ik het bij men vrienden gewend ben dat zij de ene keer betalen en de andere keer ik en nou zorg ik er dus voor dat ik altijd iets neerleg behalve als er andere dingen worden afgesproken enzo. En ik zeg ook niet dat jij ongelijk hebt ofzo... want wat dat betreft zat ik die avond idd fout dat geef ik ook wel toe, maar ik vind niet dat je allerlei conclusies moet gaan trekken terwijl je me in totaal in je hele leven maar 2 uurtjes kent
veel meer heb ik ook niet nodig voor mensen zoals jou.

en pruttel, jij moet echt eens kappen met constant dat persoonlijke aanvallen van jou want ik begin echt strontziek van je te worden.

zoals jeroen ook al zegt je begint elke post, met of zielig of dit of zus of zo. en dan pas met argumenten komen, dat is niet nodig.

en jahoor ik ben heel fatsoenlijk, ik zeg altijd u tegen ouderen hou de deur open voor iedereen en ga zo maar door. maar wanneer mijn geduld met je op is, reageer ik vrij drastisch. en daar kan ik ook niets aan doen. en daar wil ik ook niets aan doen, want echt hoor als ik iemand bijvoorbeeld een hond zie schoppen , dan geniet ik er echt van om die vent een paar goede rammen te verkopen.

jij bent er volgens mij van overtuigd dat iemand die fatsoenlijk is, en veel respect heeft voor mensen nooit naar geweld zal grijpen, nou daar zit je erg ver naast. dat staat namelijk totaal los van elkaar

ok, jij hou niet van geweld en vind het gebruik ervan ook totaal verkeerd, ik niet. maar ik begin wel te hopen dat wij elkaar ooit nog eens tegenkomen, en dan beloof ik je, dat wordt een hele korte discussie.