Enkele bericht bekijken
Oud 9 April 2004, 21:50   #30
0Vera
Lid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaRBie
Besnijdenis bij meisjes is iets wat al bijna net zo lang bestaat als besnijdenis bij mannen, het grote verschil is echter dat het bij vrouwen niet word gedaan om de hygiene maar om het feit dat een vrouw geen plezier aan seks mag beleven. Ook doet geen enkele dokter deze besnijdenis en word dit dus vaak door onervaren mensen gedaan en sterven er duizenden meisjes aan slechte medische verzorging of infecties.
Ik denk dat iedere cultuur die dit nog steeds doet zwaar achterhaald en racistisch is, en racisme is nu eenmaal verboden. Ik vind dan ook zeker dat besnijdenissen bij meisjes verboden moeten worden al was het alleen maar om het moraal.
helemaal mee eens!
Volgens mij is vrouwenbesnijdenis echt al overal verboden, en ik weet niet hoor, worden ze echt weer opengehaald als ze gaan trouwen? ik dacht juist van niet, is ze lekker nauw voor dr man *BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH* *rilrilrilrilrilrilrilril en nog eens ril!!*
dat die mannen daar plezier aan beleven zeg ik zou dr nog met geen vinger meer aan willen raken ik zou uberhaupt alleen maar huilen en zo iemand knuffelen, als ik hun verminking zie. Tis echt verschrikkelijk

[edit] kun je je voorstellen wat een afgrijselijke ervaring een kind krijgen voor besneden vrouwen is
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :)
0Vera is offline   Met citaat antwoorden