Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BaRBie
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, dat haat inderdaad een emotionele weerspiegeling is maar dat kan evengoed zijn tegen het "soort" mensen dat je vroeger heeft gepest of mensne die in jou ogen niets anders dan verkeerds hebben gedaan.
|
Het zal je toch op een of andere manier emotioneel moeten "raken" wil je echte haat kunnen voelen. Wat supahfly beschrijft bijvoorbeeld, heeft te maken met het wat die jongen zijn lief heeft aangedaan, en dat raakt HEM omdat hij van zijn lief houdt.
Ik zou bijvoorbeeld alle pedo's wel af kunnen schieten, als ze dutroux zouden vermoorden zou ik echt wel kunnen juichen ofzo

en ik ben NIET een persoon van leedvermaak

maar pedo's mogen echt eeuwige pijn voelen

Net als mannen die er genot in scheppen om een vrouw te overheersen, vooral op seksueel gebied (vooropgesteld dat het hier niet om SM gaat waar t de bedoeling is natuurlijk

) owww die kan ik ook wel afslachten
Maar dat is omdat het mij persoonlijk zo raakt... ik heb zelf heel wat moeten overwinnen voor mezelf om van sex te kunnen genieten doordat ik langdurig ben misbruikt door twee jongens afzonderlijk. En ik ben er nog niet. En ik ben inmiddels al 4 jaar seksueel actief (zelf gekozen dit keer

) en et begint nu pas echt op genieten te lijken.
En ik heb van geen van beide ooit een sorry gekregen. Sorry voor het vergallen van je leven, sorry voor vier jaar depressie, sorry voor je vaginisme, sorry voor al je pijn, je leed, je lijden, je gevecht voor herstel

mooie wereld leven we toch he

Achja, ik zal er wel nooit overheen komen, ik ben een jaar in therapie geweest en mn nachtmerries zijn over, maar jah dan ben je het niet kwijt. Sterker nog, het zal altijd deel van me zijn.