Enkele bericht bekijken
Oud 10 April 2004, 00:14   #34
Oracle
Guest

Standaard

Citaat:
Ja ik vind het heel leuk dat jij dit zo ervaart, maar ik kan er werkelijkwaar NIETS mee. Er is geen garantie.
Hoezo niets mee? Je weet nu dat liefde ALLES is waar je je voor in kan zetten in je leven, en dat de rest van wat je doet in je leven straten met een dood einde zijn.

Citaat:
Heeft deze man temporaal epilepsie? Ik heb de bron bekeken en er is geen enkel sluitend bewijs voor het bestaan van een ziel of de geesten. Kom nog eens met het bewijs voor de ziel, niet een man met een foutje in zijn hersenen.
Nee, deze man is een uitzonderlijk begaafd medium en kon geblinddoekt schilderijen op z'n kop schilderen door middel van die zielen waarvan jij het ontstaan ontkent, hijzelf kan geneens schilderen en toch mag het resultaat er zijn. Hoe verklaar je dat? Het bewijs van de ziel echter kun je door een beetje aura training zelf zien. http://www.thesoulelement.com/auras.htm

Dat kun je hier leren, ga er vooral skeptisch in, dat deed ik zelf namelijk ook, en toch heb ik het ook gezien. Wellicht ben je zelfs gevoelig en kun je tot de derde aura laag zien.

Citaat:
Nogmaals, dit hangt af van je definitie. Dood bestaat, want mensen stoppen met leven na hun leven en dat is de dood. Zelfs die Universele Liefde kan daar niets tegen doen.
Nee, er is alleen leven, al jouw zogenaamde dooie opa's en oma's leven nog ,zelfs je overleden huisdieren, die kun je weer terugzien als je zelf het hiernamaals betreedt.
  Met citaat antwoorden