Enkele bericht bekijken
Oud 10 April 2004, 13:04   #36
MasterB
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oracle
Hoezo niets mee? Je weet nu dat liefde ALLES is waar je je voor in kan zetten in je leven, en dat de rest van wat je doet in je leven straten met een dood einde zijn.

Ik heb daar nog steeds geen enkel bewijs van gezien. Kneitershard dronken worden zet ik mij ook graag voor in en dat levert ook iets moois op.

Citaat:

Nee, deze man is een uitzonderlijk begaafd medium en kon geblinddoekt schilderijen op z'n kop schilderen door middel van die zielen waarvan jij het ontstaan ontkent, hijzelf kan geneens schilderen en toch mag het resultaat er zijn. Hoe verklaar je dat? Het bewijs van de ziel echter kun je door een beetje aura training zelf zien. http://www.thesoulelement.com/auras.htm
Ik ben skeptisch, omdat beweringen zonder direct bewijs nou eenmaal weinig voorstellen in mijn beschouwing van de wereld. Je gaat van het ene 'onverklaarbare' naar het andere 'onverklaarbare'. Hoe wil je een ziel zien met een aura, maar je hebt het bestaan van een aura nog niet bewezen. Kom nou niet met die plaatjes die ik al tig maal voorbij heb zien komen, want het is algemeen bekend dat je daar je hand of je voet op een plaat met een elektrisch veld moest zetten.

Citaat:

Dat kun je hier leren, ga er vooral skeptisch in, dat deed ik zelf namelijk ook, en toch heb ik het ook gezien. Wellicht ben je zelfs gevoelig en kun je tot de derde aura laag zien.

Ik zal eens gaan kijken.

Citaat:

Nee, er is alleen leven, al jouw zogenaamde dooie opa's en oma's leven nog ,zelfs je overleden huisdieren, die kun je weer terugzien als je zelf het hiernamaals betreedt.
Onze definities blijven verschillend, maar ik heb nog geen bewijs dat mijn opa's en oma's nog leven, dus ik neem het niet voor waar aan.
  Met citaat antwoorden