Enkele bericht bekijken
Oud 10 April 2004, 20:19   #25
Strayed Thing
Guest

Standaard

Kijk het is heel simpel, ofwel ben je weg van Nirvana, ofwel haat je het, zo simpel als dat.
In beide gevallen moet je voor je mening uitkomen maar niet de hele tijd erover liggen zijken en denken dat jou mening de enige juiste is!

hetgene mij gewoon vreselijk irriteerd is dit:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stapper
nirvana is wel goed
alleen zijn de cd's soms wat minder, ik vind alleen teenspirit leuk, de rest niet echt
Dit is vreselijk, alles wat ik haat!!!
Mensen die zeggen dat Nirvana wel goed is omdat ze Teen Spirit gehoord hebben en het wal catchy vonden.
Als je niet minstens 20 liedjes vand e ongeveer 80 in totaal goed kan vinden mag je jezelf geen fan noemen.
Waarom? vraag je jezelf dan
Wel, deze soort mensen liggen heel de dag te zijken van "ooh wat is Nirvana goed, ze zijn bangelijk en tralala ... " maar als ze enig ander liedje horen buite Teen Spirit haken ze direct af.
Waar zit de 'grote Nirvana-fan' dan hè ??????

Dit maakt mij zooooo kwaad !!!!

BURN IN HELL voor allen die zo zijn !!!

Voor de rest vind ik Nirvana schitterende teksten, vol gevoel en abstracte elementen, en de muziek maakt het gewoon af, het is niet ingewikkeld want simplicity was zo een beetje hun motto, maar wel stevig perfect passend bij de text.
Voila, dat denkik, maar meer ga ik er niet over zijken want iedereen heeft een eigen gedacht