Onderwerp: Haat.
Enkele bericht bekijken
Oud 11 April 2004, 23:57   #25
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Ik haat 1 iemand echt, en dat was vroeger een supergoeie vriendin van me.
Zo'n 2 jaar geleden was ze m'n beste vriendin, totdat ze van school verhuisde, en overal leugens over me begon te vertellen. Ze heeft me toen zo enorm hard gekwetst; het was mn beste vriendin en het was al erg genoeg dat ze naar een andere school ging, waarom moest ze dan ook nog eens leugens over mij zitten vertellen?

Ik weet wel waarom ze het deed, haar ouders konden mij namelijk niet hebben, en waarschijnlijk is ze opgestookt door hen. Een andere reden zou ik echt niet kunnen bedenken

Ze heeft toen nog 2 andere meisjes van mn vorige klas, toen ook goede vriendinnen van me, opgestookt tegen mij zodat ik nu met hen ook ruzie heb.

Dat meisje HAAT ik echt, ik kan haar niet hebben, nu zit ze weer terug bij me op school . Elke keer ik haar zie voel ik zo'n verafschuwing voor haar, ik snap niet dat ze OOIT m'n beste vriendin geweest is

Het klinkt waarschijnlijk wreed en harteloos, maar ik zou er echt plezier in hebben haar te zien lijden, gewoon voor al die pijn die zij mij toen heeft aangedaan...

We hebben nu al zo'n 1,5 jaar ruzie, en het is niet minder geworden, integendeel, ik ben haar meer en meer beginnen haten.
Een paar maanden terug heeft ze ook nog dingen over m'n moeder zitten rondvertellen in haar klas, en vanaf toen zou ik haar echt kunnen wurgen :@
Saarah is offline   Met citaat antwoorden