Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oracle
Nee , dat zie ik niet zo. Met de verklaringen die je aflegt bewijs je des te meer dat het mogelijk is. E=MC2, dit houdt in dat Massa een vorm van energie is , en wel die in de vorm van een gecondenseerde frequentie. Dus ik volg nog steeds jouw correcte lijn van denken.
|
Mwah, jij zei dat wetenschappelijk gezien een atoom uit energie bestond. Ik ging er iets feitelijker en gedetailleerder op in. Genoeg met de muggezifterij op dit punt.
Citaat:
Je moet bewust zijn om jezelf bewust eigenschappen toe te eigenenen,nu jij weer.
|
Wij moeten inderdaad bewust zijn om ONSZELF eigenschappen toe te kennen. Nou geven wij onszelf de term bewust, maar betekent zoiets dat een onderdeel van ons ook bewust is? Nee! De uitleg staat gegeven met de knie, maar dat interpreteer je weer verkeerd!
Citaat:
Wanneer jij een knie , hand of arm verliest tijdends tijdends je leven krijg je deze weer doodleuk terug nadat je overleden bent en het hiernamaals binnenbetreedt, je ziel is namelijk niet te vernietigen en de astrale energie blijft aanwezig.
|
Allereerst, bewijs maar eens dat wij dat terugkrijgen. Of is het een axioma? Je komt nu op de proppen met astrale energie, maar ik die de natuurwetenschap volg, heb daar nog nooit van gehoord.
Citaat:
Ik ben volop geslaagd in mijn bewering , je maakt namelijk een grove fout door de thermodynamica erbij te halen, ik heb het namelijk puur over de wet van behoud van energie. Jouw geliefde wetenschap heeft namelijk helemaal geen verklaring voor wat energie nou eigenlijk echt is. En het wordt helemaal mooi als je zegt dat de zogenaamde verloren energie in het voorbeeld van jouw opa ergens anders opgenomen wordt, ik beoog dit als volledig correct, en wel als astrale energie in het hiernamaals.
|
Je probeert recht te lullen wat krom is en dat staat je helemaal niet mooi. Het maakt je eerder een gek dan een geliefd persoon.
Jij zegt wet van behoud van energie, dus elke vorm van massa kan omgezet worden in energie en andersom. Jij haalt hierbij het lichaam aan dat op een gegeven moment ontbindt, maar jij zegt doodleuk dat al die energie blijft bestaan, dat hierdoor je massa blijft bestaan (zie deel dat arm terugkeert) en je beweert dat je hierdoor in het hiernamaals doorleeft. Voor al deze beweringen heb je geen enkel grondig bewijs geleverd, enkel los zand.