Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Met Chelsea was dat, ja.. Maar verder heeft ie niet zo bijster veel nog gepresteerd. Overigens ben ik het wél met Adriaanse eens dat bepaalde trainers alleen bij topclubs aan de slag gaan, terwijl het maar moet blijken of zij het met FC Zwolle ook ineens een stuk beter doen

Feyenoord doet het de laatste tijd wel iets beter overigens. Alle respect voor Van Marwijk, ik had niet verwacht dat hij überhaupt in de buurt van PSV en Ajax zou kunnen komen met dit matige elftal. Maar ik denk niet dat Feyenoord komend jaar Ajax kan bedrijgen..
|
chelsea ja ik twijfelde

Van feyenoord had ik ook niet verwacht dat ze het zo goed zouden doen dit jaar. Volgend jaar denk ik ook niet dat ze hoge ogen zullen gooien, echt bekende namen of talenten trekken ze niet aan. PSV verliest waterreus en robben sowieso, waarschijnlijk gaan kezman en van bommel ook weg, dan valt daar de hele basis dus weg. Volgend jaar zal PSV dus een stuk zwakker zijn dan dit jaar. Bij Ajax zal er niet zo heel veel verschillen denk ik, hooguit een paar die weg gaan, maar daar hebben ze wel vervangers voor. Ajax word dus weer kampioen volgend jaar..