Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foetsy
sommige hebben een andere definitie voor werken. Ik kan vinden dat jij niet al die tijd hebt gewerkt.
Dan vind ik dat jij niet tot 2 tot 6 hebt gewerkt en dat is een mening. Kun je niet tegenspreken. je kan alleen mijn mening vernaderen door met goeie argumenten te komen maar het blijft een mening.
Dat Hugo dat boek heeft geschreven kan je trouwens niet zeker weten. Misschien heeft hij het verhaal wel van iemand gehoord. Heeft hij het dan nog steeds geschreven? hangt van de definitie af.
Is het niet zo dat je feiten altijd zeker weet? volgens mij kan je niets zeker weten.
|
de definitie van 'werken' ligt in dezen bij het feit dat ik aanwezig was bij het bedrijf waar ik ben aangenomen (en dat is overigens ook een feit) en de nodige handelingen verrichtte, en als je me niet gelooft dat ik toen gewerkt heb, vraag et maar aan die achthonderd klanten die ik in die tijd heb geholpen

(srry, je trapte een beetje tegen t zere been door te zeggen dat ik niet gewerkt zou hebben, kheb namelijk KEIHARD gewerkt

)
maar feiten zijn te controleren. En meestal niet boeiend om over te discussieren omdat je bij een feit de discussie altijd verliest als je daartegeningaat. Een feit is geen mening, gewoon omdat het echt niet discutabel is. Dat ik heb gewerkt is niet discutabel ja