Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
Mensen die melk drinken hebben meer last van botontkalking.Dat was uit een test gebleken: Iets van 78.00 vrouwen deden mee aan een test.
|
78.00? wat had je dan verwacht 78.01? vind 78 mensen nou niet echt veel

. En botten breken vind ik opzich niet iets om mee te vergelijken, als je nou toevallig 2 mensen hebt een drinkt melk en een drinkt niet melk, de 1 flikkkerd van 9 hoog naar beneden en breekt zn been, dan komt dat dus omdat ie melk drinkt?
Ik zou kijken bij wie osteoporose t vaakst voor komt, maar goed dat ben ik maar he
Citaat:
Het menselijk spijsverteringssysteem is alleen geschikt voor menselijk melk.We kunnen namelijk het lactose in het dierlijke melk niet verteren.Gevolgen: Winderigheid.....misselijkheid enz.
|
Sorry hoor, maar volgens mij klopt dit niet, in de darmsapklieren wordt lactose namelijk i zijn geheel omgezet tot lactase wat dan weer wordt omgezet in glucose en galactose
Citaat:
*edit* mannelijke en vrouwelijke melkdrinkers hebben meer kans respectievelijk prostaat-en borstkanker.Want in melk en Co. zitten dierlijke vetten en natuurlijke en kunstmatige hormonen: dat betekend dat vet de gifstoffen opslaat.
|
Hoezo betekenen dat dierlijke vetten en natuurlijk en kunstmatige hormonen er voor zorgdragen dat vet gifstoffen opslaat. Voor zover ik weet slaat vet niets op, maar wordt vet zelf opgeslagen, maar goed dat ben ik maar he.
Citaat:
Het imuunsysteem voelt zich aangevallen door de dierlijke proteinen, en kunstmatige hormonen.Je merkt dat door alergien, ademhalingsklachtjesne..enz
|
Lijkt me een beetje vreemd als het immuun systeem zich daardoor aangevallen "voelt" zou dus inhouden dat je ook geen vlees kan eten. En kunstmatige hormonen komen echt niet alleen voor in melk, neem bijvoorbeeld de pil die menig vrouw vgebruikt, ook vol met kunstmatige hormonen en daar krijg je volgens mij geen borstkanker van.