Enkele bericht bekijken
Oud 14 April 2004, 15:44   #55
Chrizlybeer
Beheerder

Chrizlybeer's Avatar

Standaard Re: Vind jij Ook dat iedereen donor moet worden..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jennifer1203
behalve als je echt niet wilt...

Ik heb gelezen dat ze dat besloten hebben
Best wel raar idee...als je dood bent..ze nog lekker in je gaan graven...ze moeten mensen dan toch met rust laten?
Maar aan de andere kant...je kunt er mensen mee helpen
Dat behalve als je het echt niet wil, verknald de stelling al weer, nu wordt je donor als je het zelf wil. Dan wordt je geen donor als je het zelf wil, lijkt me precies hetzelfde. Al zal het wel iets meer opleveren dan eerst. Maar goed dan komt de godsdienst er weer eens bij kijken, je lichaam moet compleet zijn om naar de hemel te gaan (heb ik ergens gelezen) daarom rapen ze in irak en isreal enz, na iedere bomaanslag al die stukjes mens weer op om dat allemaal bij elkaar in een kist te gooien om er voor te zorgen dat die mensen toch naar de hemel gaan.

Nu vind ik het persoonlijk een goed idee om dit in te voeren, al draagt het er wel weer aan bij dat de mensen nog langer leven en er dus nog meer mensen komen, en er dus nog meer geld moet zijn, en er dus nog meer huizen gebouwt moeten worden en er dus nog meer milieuvervuiling komt.
Bij nader inzien vind ik het dus toch niet zo'n heel goed idee. (al zal dat vanzelf wel veranderen als ik of iemand waar ik veel omgeef een donor orgaan nodig heeft wat erg schaars is)