Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chrizlybeer
Nu vind ik het persoonlijk een goed idee om dit in te voeren, al draagt het er wel weer aan bij dat de mensen nog langer leven en er dus nog meer mensen komen, en er dus nog meer geld moet zijn, en er dus nog meer huizen gebouwt moeten worden en er dus nog meer milieuvervuiling komt.
Bij nader inzien vind ik het dus toch niet zo'n heel goed idee. (al zal dat vanzelf wel veranderen als ik of iemand waar ik veel omgeef een donor orgaan nodig heeft wat erg schaars is)
|
dat is de vicieuze cirkel waar we nu toch al in zitten, daar doe je echt niets aan

hoewel ik zeker weet dat ik jong sterf, en dat vind ik ook wel best

maak euthanasie maar gemakkelijker in de toekomst, dan kan ik er altijd uitstappen als k geen zin meer heb

maargoed daar had ik het niet over

Mensen worden tegenwoordig toch al ouder, en het is nu al mogelijk om uit levende cellen aders te maken die zichzelf vormen, en men is dus bezig om die techniek ook voor organen mogelijk te maken. Ach, straks gaan we ook tijdreizen, wie weet
het is nu nog maar de vraag, wat chrisly al zegt, of het hier nog wel om voorUITgang gaat, of gewoon om voortgang