Enkele bericht bekijken
Oud 16 April 2004, 03:33   #17
BaRBie
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LexS
Lol... je hebt gelijk.

Maargoed, vind het nog best goed van je. Hoor weleens van die meiden die er zelf niet uit zien (sorry) maar wel zitten te mekkeren over een jongen dat het lijkt (let wel) alsof hij onder de zonnenbank ligt en dat hij daarom maar niks is... Komop zeg...

Hmmm ik snap je ff niet...

Van die meiden die er zelf niet uit zien maar wel een zonnebankjongen willen begrijp ik eruit?

Nah ik zie soms modellen van vrouwen met een lelijk ielig mannetje rondlopen, en knappe mannen die met een dik oud vrouwtje rondlopen als echtgenote...Ik denk dat liefde wat dat betreft toch wel onverklaarbaar is. Wat de een ziet in iemand hoeft de ander niet te zien.

Maar als je jong bent lijkt dat alles te zijn, het uiterlijk. Zowel jongens als meisjes lijken altijd iemand te willen waarmee ze kunnen pronken. Ergens is dat wel begrijpelijk maar niet echt een goede basis he?

Overigens ik val zelf juist op imperfecties in mannen
Ik hou niet van het modellentype knappe man, maar juist de imperfectie maakt voor mij iemand sexy, zoals david boreanaz bijvoorbeeld, zo scheel als een aap maar wel intressant...of johnny depp in pirates of the caribbian, die tanden alleen zouden moeten afschrikken maar ik vind hem heerlijk.

denk dat als mensne ouder worden ze toch wel naar andere dingen gaan kijken dan dat ze deden toen het nog stoer was als je vriendje al een auto had of een gebruinde huid
  Met citaat antwoorden