Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
Ow haha ... heb nu eindelijk een topic erover gevonden ... had er zelf al een in de actualiteiten geopend maja ...
Ik vind dat de mensen gewoon eens even op moeten houden want ik begin er echt moe van te worden. Ze hebben er een goede reden voor en daarmee uit. Die beesten zijn bijna niet gewoon te vangen en om ze nou neer te schieten vind ik ook weer een beetje te ver gaan ... Heb je geen geld meer voor de armoede. Dit is gewoon een economische manier.
|
De goede reden valt niet te vergelijken met de gruwelijke manieren die de jacht mogelijk maken. Zeehonden levend villen zodat ze uit hun huid kruipen, met prikstokken slaan zodat het soms wel tien minuten duurt voordat ze dood zijn.
Ik ben normaal niet zo'n dierenactivist, maar dit gaat mij gewoonweg veel te ver.
Het probleem is niet zozeer de Canadese regering, maar de afnemer van het bont. Dat heeft de geschiedenis bewezen en dat gebeurt nu weer. Ik snap de Canadese regering, want wanneer je het geld binnen kunt krijgen waarom niet. In het verleden is duidelijk geworden dat de manier om dit te stoppen, de bewustwording bij de koper is. De koper bevindt zich nu in het oosten (China e.d.)