Enkele bericht bekijken
Oud 16 April 2004, 13:13   #5
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nightwolf
wat is trouwens nu eigenlijk de echte reden dat in oktober 2003 en een paar dagen geleden de A2 werd gebarricadeerd door die mensen?
Zie hierboven dus Ik beweer overigens ook niet dat het goed is dat illegale praktijken aangepakt worden, not-known, het gaat me erom dat Leers dat alleen maar doet omdát het kampbewoners zijn, omdát dat media-aandacht oplevert voor zijn zorgvuldig geplande carrière. Andere problemen in Maastricht laat hij gewoon verslonzen, terwijl dat misschien wel veel meer overlast veroorzaakt. Voor de kenners die weten waar Vinkenslag ligt, die weten ook dat er nauwelijks overlast is.

Waar het mij om gaat is de grootse bombarie waarmee alles blijkbaar moet gebeuren. De enige reden daarvoor is dat het flink scoort bij de publieke opinie, en dát slaat nergens op
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden