Enkele bericht bekijken
Oud 16 April 2004, 17:25   #7
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
wat hoorde ik vandaag nou weer? 22 hennep plantages en 100gestolen aircos?

vind je het gek dat als er elders in het land een hennepplantage wordt opgedoekt er niets van hoort, maar als je er in een keer 22 in een woonwagenkamp op rolt, dan is het groot nieuws en lopen de kampers te zeuren dat ze zwart worden gemaakt..

nou sorry hoor, maar dat vind ik echt niet vreemd.
En als je nu eens verder kijkt dan de spreekwoordelijke neus lang is?

- Hoe komt het dat die situatie is ontstaan door jaren niets te doen? --> Gemeente Maastricht
- Wie scheert alle woonwagenbewoners over één kam? --> Leers, gemeente Maastricht
- Wie komt met veel teveel bombarie (tanks!!) huishouden onder het oog van de camera, dat duidt om sensatie-acties? --> Leers, gemeente Maastricht

Het gaat mij er nogmaals niet om dat illegale praktijken aangepakt worden, maar het stegmatiseren en voortdurende mediacircus bezorgt mij kotsnijgingen. Als Leers nu gewoon geruisloos en in overleg die zaak aan zou pakken dan zou ik dat prima vinden. Nu dus niet.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden