Enkele bericht bekijken
Oud 18 April 2004, 22:52   #15
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door koelkast
Ten eerste is het geen styl om in het openbaar onderzoeken te gaan doen en hiervan de resultaten heel de tijd neer te gaan planten voor jan en alleman.

De Mensen die er belang bij hadden waren op de hoogte. ik zie niet in waarom jij bijvoorbeeld op de hoogte gehouden zou moeten worden. gezien je er naar mijn idee totaal geen belang bij hebt.
Misschien is het je nog niet opgevallen, maar het leeft nogal onder de leden sinds de vorige keer met Loeloe. In jou optiek heeft niemand daar iets mee te maken, maar toch zijn mensen er nieuwsgierig naar. In plaats van helemaal niets te melden en het via een achterkamertje te laten plaatsvinden (terwijl je er donder op kunt zeggen dat mensen er toch ooit achterkomen), kun je beter open kaart spelen. In feite wordt dat zoals te zien is nu namelijk alsnog gedaan.

De mooie slogan van leerlingen.com is bijvoorbeeld als ik me niet vergis iets in de trant van 'voor en door leerlingen' als ik me niet vergis. En zo is het maar net. Jij bent hier niet om dictator te spelen of om te bepalen wat wel en niet voor mensen bestemd is, maar om ervoor te zorgen dat alles hier rustig en ordentelijk verloopt. Een zaak die iedereen bezig houdt valt daar dus ook onder. Zeker gezien het feit dat Chica bijvoorbeeld óók achteraf onschuldig blijkt te zijn, en dus ook weer toegang zou moeten krijgen. Zou het niet handig zijn dáár tijd aan te spenderen?
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline